Ofte Stillede Spørgsmål

Få svar på de fleste spørgsmål (FAQ)

Er et design på webshoppen også i butikken?

Ja. Hvis designet er på lager på webshoppen er den også i butikken. Det gælder dog ikke for alle plakater hvor nogle skal bestilles online før afhentning i butik.

Hvad er mine leveringsmuligheder?

  • Du kan bestille med afhentning i butikken (Click & Collect)
  • Vi sender med GLS til pakkeshop eller hjem til dig med en leveringstid på 1-3 dage.

Hvornår kan jeg afhente min ordre når jeg har bestilt med Click & Collect?

Vi har pakket din ordre efter senest 24 timer. Du får en mail når ordren er klar til afhentning i Kræss butik.

Hvornår kan jeg senest min ordre når jeg har bestilt med Click & Collect?

Du skal senest afhente din ordre indenfor 60 dage.

Hvorfor kan i ikke sende alle store rammer?

50×70, A1 og 70×100 rammer med ægte glas er for skrøbelige at sende med fragt. De kan kun afhentes i vores butik. Vi har én ramme i 50×70 egetræ som vi kan sende med fragt fordi at den ikke er med ægte glas men med akrylglas. Se rammen her.

Jeg har ikke modtaget en mail med ordrebekræftelsen efter køb.

Tjek først din SPAM mappe og se om ordrebekræftelsen ligger der. Ordrebekræftelsen er sendt fra mere@kraess.dk. Hvis ikke at du kan finde mailen, så har du måske tastet din mailadresse forkert ved køb. Kontakt kundeservice (her), så retter vi dine oplysninger og sender en ny bekræftelsesmail.

Jeg har lavet en fejl i min ordre.

Ingen problem. Kontakt kundeservice (her), så fixer vi det.

Jeg er designer og interesseret i at blive en del af Kræss.

Se ansøgningsprocessen her.